Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

lørdag, juni 25, 2011

Kjole til en liten prinsesse

Enhver liten prinsesse med respekt for seg selv og sin søthet må ha en mengde kjoler! Og selv jeg vet at prinsessen denne kjolen er tiltenkt allerede har en hel mengde kjoler, så skader det ikke med en til :) Og alt trenger ikke være rosa, spesielt når foreldrene ikke er typisk rosa..
Oppskriften på denne kjolen er også hentet fra Ravlery og kan finnes HER, men den er ikke helt som oppskriften hehe. Denne kjolen er strikket etter str 2 år, men med tynnere garn og tynnere pinner, og den endte opp som en en str 3-6 mnd :)
Vel, garnet er Daletta og pinnen som er brukt er 3,5 mm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar