Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

onsdag, juni 08, 2011

Larch med pulsvanter

Til jul fikk jeg en spennende gave fra en dame på Strikkestuen, blant annet 4 nøster med Mirasol fra DSA. Jeg har lenge vridd hodet for å finne ut hva jeg skulle bruke dette garnet til, for jeg ville så gjerne strikke noe til bare meg! Resultatet ble dette sjalet, det er strikket helt uten vrangmasker, og det er jo positivt, og det gjør det til et kjempegreit strikketøy når man sitter med venner å skravler, eller ser TV eller noe lignende :)Pulsvarmerene er enkleste sort, glattstrikk rundt og rundt i striper, med en åpning til tommelen i ene siden.Hele "settet" er strikket på pinne 3,5

2 kommentarer:

  1. Så mykje fint du har strikka i det siste. Flott plagg til prinsessa og :) ha ein fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Det sjalet ser deilig ut!!

    SvarSlett