Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

onsdag, juni 08, 2011

Ruffled Summer Top

Det skal visstnok være sommer, iallefall i følge kalenderen..Men, en liten sommertrøye kan jo være kjekt å ha hvis det blir noe som ligner sommertemperaturer i mer enn noen få timer :)Denne ble til på noen få kvelder, og den falt i smak, selv om den ikke er rosa, og det er litt blått i den.. Egentlig skal bolen være helt glattstrikket, men da fryktet jeg at den skulle bli skrekkelig kjedelig å strikke, så jeg lette litt i oppskriftene jeg har liggende, og fant oppskriften på en løshals med dette hullmønsteret på, synes selv at resultatet ble forholdsvis bra.
Hele stasen er strikket på pinne 3,0 mm i Fabel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar