Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

lørdag, juni 25, 2011

Trefingrede votter


Før du spør, jo de skal være slik hehe
Kjæresten ønsket seg votter med tre fingre, og de måtte mer enn gjerne være litt tovet, ikke slik at de ble tykke og klumpete, men de måtte være tette.

Ja, hva gjør man da? Jo, for de av oss som ikke er tøffe nok til å kaste oss ut i noe slikt uten noe som helst form for oppskrift, så finnes det et helt utrolig, fantastisk, vidunderlig og brilliant nettsted.. RAVERLY, og der kan man finne det utroligste!
Blant annet var jeg så heldig at jeg fant oppskriften på DISSE vottene der, og når mannen kom hjem med grått ullteppegarn fra gjestal, så var det bare å kaste seg ut i det :) Jeg brukte pinne 3,5 mm og tovet vottene lett i vaskemaskin, og resultatet er tilnærmet perfekt!!
Egentlig kan man vel kanskje si at jeg angrer litt, for kjæresten har allerede ytret ønske om flere par...

1 kommentar:

  1. Artige votter. Men hva bruker man trefingrede votter til - dykking????

    SvarSlett