Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

onsdag, juni 08, 2011

Tunika til prinsessen

Endelig er den ferdig!Denne har virkelig tatt tid, ene og alene fordi jeg var drittlei alt som heter vrangmasker...
Og selvfølgelig, det gjorde det ikke noe bedre at jeg fikk et aldri så lite snev av en seneleddsbetennelse og ikke turde strikke vrangmasker på tynne pinner på en stund :p
Prinsessen ble heldigvis veldig fornøyd, og jeg må samtidig innse at hun begynner å bli stor..

Hele stasen er strikket på pinne 3,0 mm
Garnet jeg har brukt er Minipalette fra Sandnesgarn, og den veier 130 gram.
Oppskriften jeg har brukt er på dansk og du kan finne den HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar