Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

søndag, august 14, 2011

Sommervennpakke

Jeg har for første gang vært med på en pakkerunde på Uformelt (et håndarbeidsforum) og se den flotte pakken jeg har fått fra LailaHF!!!!
Et hespe Lucca Fino i en nydelig sjokoladekakeglasurbrun farge, en stor rest fabel (som hekles på teppet straks). 10 søte røde roseknapper, 6 maskemarkører, 1 maskeholder, en pompommaker og 4 poser med diverse drikke.
TUSEN TAKK LAILAHF!!!!!

2 kommentarer:

  1. Så koselig du likte pakken :-)

    SvarSlett
  2. Så koslig med ei sånn sommerpakke! Vi trenger sånne små overraskelser innimellom, iallefall synes jeg det er kjempe spennende! Mye fint å se hos deg som vanlig!

    Klem Cille

    SvarSlett