Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

fredag, september 23, 2011

Datteren har laget


Datteren min har vært syk i 3 dager, og vært veldig trist og lei seg for å ha "mistet" Kunst og Håndtverktimen på torsdag, for da skulle de ha om Mummitrollet.
Resultatet ble en plakat, eller veggavis om nevnte troll :)
Hun har selv søkt på nettet for å finne bilder av figurene, og klippet og limt farget papir på gråpapir, og deretter pyntet etter beste evne.
På "skyene" har hun skrevet 3 faktasetninger om Mummitrollet.
Så, dette skal hun ha med seg på skolen på mandag for å vise frem.
Det viser også at selv om man er syk (lett feber og hovne ledd) så kan man lære seg noe :)

2 kommentarer:

  1. Så flink ho er!! Mummitrollet er jo så kjekke.

    SvarSlett
  2. Kjempeflink!!! Tante er veldig stolt :D

    SvarSlett