Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

tirsdag, september 13, 2011

Jeg har fått pakke!!

Jeg meldte meg på hemmelig uvenn på Hobbyboden og benyttet muligheten til å bli kvitt nesten 3 kg akryl, raggegarn og noe selvdødt.... I retur fikk jeg dette:

Må si, jeg synes ikke det er såå ille, jeg mener, det kunne vært verre, iallefall hvis man ser på hva jeg sendte fra meg :p
Kluten synes jeg er knall!!! Jeg klarer ikke strikke med bomullsgarn selv, så å få hjemmestrikket klut er suverent, selv om det slett ikke gjør den dårlige samvittigheten jeg har for det jeg sendte noe bedre, men pytt sann :)
Er langt fra sikker på hva jeg skal bruke garnet til, men det kommer nok til nytte på den ene eller andre måten likevel :)
Ikke vet jeg hvem den kom fra heller, men har avsenderadresse i Kolvereid, så jeg må nok bare detektive litt (hvis du ikke gir et hint da)

1 kommentar:

  1. Hihi, hemmelig uvenn faktisk, det var en morsom vri. :)

    SvarSlett