Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

lørdag, februar 28, 2015

Lørdagsbakst

Vi, som de fleste andre, koser oss litt i helgene (i hverdagene også ved noen anledninger). Og ofte baker jeg noe til lørdagskosen.
I dag ble det gulrotkake, det er kjempegodt og litt sunt siden det er en mulighet for å lure i ungene litt grønnsaker.


I dag jukset jeg veldig og brukte en ferdig kakemix, hadde over litt revet sjokolade før steking og drysset noe kakepyntrester over. Kanskje ikke det beste alternativet, men det er bare en sånn dag i dag.
Har du en god oppskrift på gulrotkake (eller andre kaker) du synes jeg burde prøve så gi meg gjerne en lyd om det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar