Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

mandag, februar 23, 2015

Sokker til gutta mine

Forrige gang vi var på besøk hos eldstemann i Lofoten så var det veldig gulvkaldt, så kaldt at det var det vi fokuserte mest på, veldig synd når det er tiden sammen vi burde fokusere på.
Når vi skal opp til ham neste gang skal vi være bedre forberedt, så jeg har strikket sokker til gutta :)


Alle tre parene er strikket etter oppskriften "Klosser" fra boken "Sokker. Strikking hele året" fra Bitta Mikkelborg.
Garnet jeg har brukt er Dale Hakkespett og pinne nr 2,5.
Det største paret er til bestevenn og ektemann, han bruker størrelse 43, la opp 60 masker og det gikk med 72 gram garn.
Det mellomste paret er til eldstemann, han bruker størrelse 39, la opp 52 masker og det gikk med 51 gram garn.
Det minste paret er til minstemann, han bruker størrelse 25, la opp 36 masker og det gikk med 25 gram garn. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar