Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

torsdag, februar 26, 2015

Torsdagen er ikke helt den samme uten

Vi er en gjeng med mer eller mindre vanlige Håndarbeidsdamer på Helgeland som samles torsdagskvelder for skravling, latter og strikking. Som regel blir det mer skravling og latter enn strikking, men sånn er det vel ofte når man samles sånn.

 I dag var jeg første som ankom og kom til klart bord, koselig at de får oss til å føle oss velkomne ved å sette klart vannkanne og glass til oss.
I dag var jeg også litt småsulten så bestilte denne herlige Cæsarsalaten, jeg har egentlig aldri vært noe glad i Cæsarsalat, men denne er GOD og det er rikelig av den.
En annen ting vi damene har begynt sånn smått med er lapper til et Ull og Omtanke teppe. Det er en veldig god sak, og en kjekk måte å bruke opp litt restegarn på. Her er min foreløpige produksjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar