Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

fredag, mars 13, 2015

Sokker til Gubbekjæresten min

Endelig var det min tur igjen, til å få nye ullsokker, trodde jeg...
La opp ved godt mot, strikket og strikket og strikket. Endelig ble de ferdige, og voila sokker til verdens beste venn, ektefelle og gubbekjærest... De ble akkurat så mye for store at de passet ham bedre enn meg, så da må jeg jo strikke enda flere etterhvert.

Oppskriften er Espen Askepott i boken Sokker fra Bitta Mikkelsborg, brukte dobbel tråd Viking miniragg på pinne 3,0.

Herlige sokker som forhåpentligvis ikke blir oppbrukt før neste vinter.

2 kommentarer:

  1. Heldig han som fekk så fine sokkar :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :)
      Ja, han er heldig og vet heldigvis å sette pris på det.

      Slett