Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

torsdag, mars 12, 2015

Strikkekino for første gang

Ja, da har jeg vært på strikkekino for første gang, kjempekjekt var det, og det gledes allerede til 09.04. når Mosjøen kino arrangerer det neste gang.

Denne kvelden ble filmen Pride vist, en fantastisk varm film som setter fingeren på flere problemer mange støter på i hverdagen. Selv om handlingen utspiller seg for 30 år siden så er nok temaet like aktuelt også i dag. Har du ikke sett den så vil jeg anbefale den på det varmeste, enten du selv treffes av problemstillingene eller ikke, og er du av den fordomsfulle sorten så kan det kanskje være en oppvekker. Jeg merker at jeg nok kunne skrevet masse om temaet, men det får bli et annet innlegg en annen dag, kanskje i et annet fora.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar