Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

torsdag, mars 05, 2015

Torsdagslunch

Prinsessen i huset avspaserer i dag og da er det greit å kose seg litt ekstra til lunch. Det kombinert med at man har litt småtterier i kjøleskapet som må spises før man drar på helgetur gjorde at det i dag ble laget lapper til lunch.
 Jeg bruker egentlig ingen oppskrift på disse, men i dag ble de laget på 3 egg, ca 2ss sukker, 2/3 boks seterrømme, 4 dl melk og hvetemel til tykk røre.
Steker dem i masse smør, dette fordi prinsessen trenger det hun kan få i seg av kalorier (hun er undervektig).
Disse slår veldig godt an, de er rett og slett så gode at kanmpen om å forsyne seg først går på gaflene løs.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar