Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

søndag, april 12, 2015

Tur i småbåthavna

Jeg må innrømme at det er ikke hver dag jeg kan trekke frem noe positivt om byen jeg bor i, oftest er det ting man irriterer seg over og som man mener burde vært gjort noe med.
Men, det er flere positive ting også, som blant annet gagner oss foreldre, og jeg planlegger å trekke frem flere av dem etterhvert.

Idag er det lekeområdet ved småbåthavnen vår. Vi brukte det flittig i fjor sommer da det ligger bare noen km fra husveggen vår, noe som gjorde det veldig overkommelig å gå dit.
Vi har startet smått på bruken i år og, men det er litt småkjølig enda så blir ikke de lange stundene der enda.
 Dette bildet er tatt ifjor sommer, på en av de gode og varme dagene vi hadde.

De to siste er tatt nylig, litt guffent i været enda, og da det begynte å snø dro vi hjem igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar